Ga naar inhoud

geen aansluiting voor headset


Aanbevolen berichten

hallo, heb pas een nieuwe desktop gekocht. zie specs. als ik mijn surround 5.1 heb aangesloten op mijn geluidskaart heb ik geen OUT uitgang meer voor mijn headset. en de front aansluiting op de pc is buitenwerking, ik denk vanwege het aanbrengen van een geluidskaart. het kan toch niet zo zijn dat ik nu geen aansluiting meer heb voor mijn headset? heeft iemand suggesties?
Link naar reactie
vandaag ff om een splitter geweest. deze in de uitgang van soundkaart gestopt en die van 5.1 set en van mijn headset erin. nu paste deze stekkers niet helemaal erin, een stukje metaal was nog zichtbaar. ik had zowel op headset maar aan 1 kant geluid en op de 5,1 front aan 1 kant. dit lijkt me niet de bedoeling. heeft iemand een voorbeeld van een goede splitter? ik heb nu zo'n ding van 1 euri 8)
Link naar reactie
[quote:5956820912="bmw"]vandaag ff om een splitter geweest. deze in de uitgang van soundkaart gestopt en die van 5.1 set en van mijn headset erin. nu paste deze stekkers niet helemaal erin, een stukje metaal was nog zichtbaar. (..) bedoeling. heeft iemand een voorbeeld van een goede splitter? [/quote:5956820912] Je zou het kunnen proberen met een [url=http://www.panda.nl/product_info.php?products_id=297]3.5mm Jack splitter Fabrikant: HQ Model: CABLE-415.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...