Ga naar inhoud

DVD-Recorder + Versterker + Dolby ondersteuning


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik heb een vraag over het aanschaffen van een DVD-Recorder + Harddisk. Ik zou er namelijk 1 willen aanschaffen, maar met de volgende mogelijkheden: :: Een ingebouwde versterker (harder geluid) :: De mogelijkheid mijn huidige 5.1 surround boxen er op aan te sluiten Heeft iemand van jullie ervaring? En eventuele ideeen over welke ik aan zou kunnen schaffen, en bestaat er uberhaupt wel zo'n dvd-recorder? Alvast bedankt ;)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:8716ef39f4="fabstar81"]bedenk wel dat als 1 ding van je alles in 1 apparaat kapot is, je alles kwijt bent. zijnj zowiezo die hard disc recorders niet nog steeds veel duurder dan een grote hdd te kopen met tv kaart?[/quote:8716ef39f4] Mwah voor een eurootje of 300 heb je er wel een van een beetje een fatsoenlijk merk, dus dat valt wel mee. Alleen heb ik er nog nooit een gezien met een versterker aan boord. Vraag me ook af waarom je dat zou willen, maar goed..
Link naar reactie
[quote:0de269a0a8="fabstar81"]bedenk wel dat als 1 ding van je alles in 1 apparaat kapot is, je alles kwijt bent. zijnj zowiezo die hard disc recorders niet nog steeds veel duurder dan een grote hdd te kopen met tv kaart?[/quote:0de269a0a8] Goedkoop is duurkoop ... zeker bij dit soort zaken moet je je niet vergissen in de systeem-eisen. Windows is gewoon nooit bedoeld als real-time OS. Het zeker niet plug-en-play, terwijl een harddisc-recorder van een enigszins acceptabel merk wel probleemloos is (voor zover dat bij 'nieuwe' technologie mogelijk is).
Link naar reactie
een goedkopere oplossing is bij deze twee zeer verschillende alternatieven niet echt een kwestie van goedkoop / duurkoop. de oplossingen verschillen simpelweg te veel van elkaar. je kan bijvoorbeeld best wel de beste (duurdere if you will) TV-kaart (of vidkaart met kabelaansluiting) kopen, inclusief een 300gb hdd van 100 euro van elk gerenommeerd merk, en toch goedkoper uitzijn dan een goeie harddisc recorder te kopen.
Link naar reactie
Het is hier al eerder gevraagd, maar ik heb er geen antoowrd op kunnen vinden in dit topic: wat is je budget? waarom zou je dit in één apparaat willen? Naar mijn mening ben je veel beter uit met een goede losse HDD DVD-recorder en een losse geintegreerde surroundversterker. NB een geintegreerde versterker betekent niet dat die versterker geintegreerd zit in een ander apparaat, maar dat voor en eind versterker zijn gecombineerd in één apparaat. Een losse voor en eindversterker is ook een optie, maar een beetje over the top, zeker omdat je al zegt dat de speakers niks bijzonders zijn. Maar zoals ik al eerder zei, we moeten eerst een budget weten voordat we echt kunnen helpen. Maak wel een reëel budget, niks is gratis en kwaliteit betaal je nu eenmaal voor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...