Ga naar inhoud

Hoe kan ik een DL DVD kopieëren?


Aanbevolen berichten

Geachte forummers, Ik heb een DL DVD gekopieerd mbv DVD Schrink, echter ongeveer 1 GB aan gegevens heeft ie niet gekopieërd. Ik heb een Mitsumi DM-200TE DVD speler waarop de originele DL DVD het corrct doet. (zowel in Windows XP als Fedora) En de kopie heb ik gebrand op een _NEC DVD_RW ND-3550A o.a. geschikt voor DL. Mijn kopie speel dus niet op de Mitsumi en wel op de NEC brander. (zowel in Windows XP als Linux Fedora) Wat doe ik fout? Moet ik Nero 7 (ca. 130 MB) gaan gebruiken of kan ik ook met Nero 6 DL DVD's branden? André
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie, die ik meteen opgevolgd heb. Zover ik kan zien heb ik nu een 1 op 1 kopie van de DL DVD. Op mijn NEC brander speelt die perfect. Echter op de Mitsumi DVD speler doet het orgineel het wel maar de kopie niet. De DVD speler wordt zelfs uit de verkenner gegooid. De losse VOB bestanden kan ik wel spelen via de Real Player, alleen dit gaat stuk voor stuk. Dus volgens mij ziet die het overzichtmenu niet. Ik ga reizen en wil het origineel niet meenemen daar dit dan beschadigd kan worden, daarom wil ik een op een computerDVD speler, speelbare kopie maken. Als iemand nog suggesties heeft, hoor ik het gaarne. André
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...