Ga naar inhoud

Audio Speler rond E200,-


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Hopelijk plaats ik het hier in het juiste forum... Ik ben op zoek naar een audio (mp3) speler voor rond de 200 euro. Ik heb zelf al wat research gedaan maar er is gewoon zo'n waanzinnig groot aanbod dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Wellicht dat de mensen met meer ervaring op dit gebied mij op weg kunnen helpen? [u:ea696f8497]Ipod Nano[/u:ea696f8497] Deze spreekt mij wel aan. Ik las echter in de ComputerTotaal dat het geen solide indruk maakt en het maximum volume tegenvalt. [u:ea696f8497]Creative Zen[/u:ea696f8497] Halleluja wat een aanbod... onder andere de Vision; Microphoto; Micro; Neon; Sleek; Touch. De Micro en Touch zien er veelbelovend uit, ook las ik dat de geluidskwaliteit erg goed is (?). [u:ea696f8497]Sony Walkman[/u:ea696f8497] De NW-A1000 heeft een goed uiterlijk, [url=http://www.infosyncworld.com/reviews/n/6365.html]deze review[/url] geeft wel echter wat minpuntjes, maar wie weet hoeveel de andere hebben? Verder zag ik nog spelers van Samsung, LG, Philips, zoveel merken... wat kunnen jullie mij aanraden? Over een maand ga ik het aanschaffen, wellicht zijn er modellen die in de tussentijd nog uitkomen? Sommige spelers beschikken over flash geheugen en sommige over een harddisk, zijn de harddisks die er tegenwoordig inzitten een beetje schokbestendig en stil? Ik wil geen grasmaaier in mijn hand hebben! Hierbij nog wat persoonlijke opmerkingen: - Budget ligt rond de EUR 200,- - Opslagcapaciteit hoeft niet hoog te zijn, met minimaal 4GB ben ik al tevreden - Het liefste ondersteuning voor MP3 en WMA... al is het missen van WMA geen probleem wanneer de pluspunten hierbij opwegen - Een goede geluidskwaliteit en een hoog maximum volume - Hip/cool uiterlijk - Fatsoenlijke bediening en overzichtelijk/duidelijk beeldscherm - Mogelijkheid tot video afspelen hoeft er niet bij Alvast hartelijk bedankt!
Link naar reactie
Vooral de Zen MicroPhoto 8GB ziet er goed uit. [img:5062ef0abb]http://image.com.com/mp3/images/tech/newgear/microphoto.jpg[/img:5062ef0abb] Vergeleken met de Ipod Nano is hij is wat robuuster, betere geluidskwaliteit, twee keer zoveel opslagcapaciteit (8GB) voor een lagere prijs! In de tussentijd surf ik me nog suf tussen alle spelers. "C-net" is wel een mooie website met video reviews. Ook de nieuwe Iriver (H10) met 6GB opslagcapaciteit heeft erg mooie looks en een degelijke prijs. Maar krijgt enorm veel kritiek wat betreft de hardware en software, zo blijkt de helft van de pc's hem niet eens te herkennen.
Link naar reactie
Ik wil niet zeggen dat ik mijn oren wil opblazen, ik wil simpelweg voorkomen dat ik zometeen met een speler opgezadeld zit die of matige geluidskwaliteit heeft, of net dat beetje extra volume mist om het nummer beter te brengen. De cowon iaudio is ook weer zo'n aantrekkelijke spele. [i:51aab12711]The X5 delivers sound quality that rivals the Apple iPod—and a feature set that buries the iPod. So many features, however, hamper the player's ease of use. Joystick navigation can be tedious. Screen is small and blocky.[/i:51aab12711] Grappig om te zien dat elke speler wel minpunten van aardig formaat heeft. The Perfect Player has yet to come
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...