Ga naar inhoud

Pinnacle pctv 50i in combinatie met windows media center


Aanbevolen berichten

Ik heb net een pctv 50i voor m'n media center pc aangeschaft, maar ik blijf er wat problemen mee houden. Ik heb een schone installatie van Windows Media Center en ik gebruik de laatste drivers voor m'n PCTV 50i. De Pinnacle software werkt op een paar dingetjes na prima. Ik maak gebruik van een 20 inch lcd scherm die een beeldverhouding van 16:10 heeft. Dit geef ik netjes aan bij de instellingen, maar ik blijf op de één of andere manier toch een 4:3 verhouding houden. Verder is het me na talloze pogingen nog steeds niet gelukt om de kaart goed aan de praat te krijgen met MCE (ja, m'n pc 100% up to date). Er worden wel kanalen gevonden, maar ik heb alleen nog maar een zwart scherm gezien + haperend geluid. Ook reageert MCE op dat moment erg traag. Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
Link naar reactie
[quote:0149b6b46f="Pceetje"]Ga hem snel omruilen voor een betere keuze, die Pinnacle zal het nooit naar behoren doen met MCE.[/quote:0149b6b46f] Omruilen ga ik zeker doen ja! Hij werkt wel min of meer in MCE ben ik achtergekomen, maar je moet gewoon ff heeeeel lang wachten en dan is het alsnog om te huilen. Wat een baggerding. Volgens mij ga ik maar mooi zo'n Hauppauge kaartje halen. Daar hoor ik veel betere verhalen over.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...