Ga naar inhoud

.avi naar dvd-branden


Aanbevolen berichten

beste mensen, ik ben even wezen googelen, en kwam er NIET uit... ik heb gewoon een .avi bestand (soms meerdere) die ik wil branden op DVD. Ik heb Nero 6 volledig up to date met alle mogelijke plugins Ik heb al een programma geprobeerd, daarmee kon ik het omzetten naar een raar bestand wat wel op dvd gebrand zou kunnen worden... maar dit nam uiteindelijk 190% van een DVD cd in!!! past dus nooit... heeft iemand nog suggesties?
Link naar reactie
[quote:9b79d8f6b3="Johnny321"]Ik neem aan dat die avi's een DivX/XviD film zijn. Deze kun je eenvoudig naar het 'DVD-formaat' MPEG omzetten mbv TMPGEnc. Trial is voor 30 dagen volledig te gebruiken.[/quote:9b79d8f6b3] dat programma had ik dus gebruikt, en het kwam erop neer dat hij er ongeveer 11 uur over zou doen (over 1 film!!!) dat vond ik een beetje te lang.... ik heb ze nu gewoon als data-dvd gebrand, werkt niet op mijn DVD speler, maar ik kan ze nu iniedergeval van mijn computer afhalen (meer opslag ruimte :) )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...