Ga naar inhoud

Acer TM4150 laptop en een TV tunerkaart


Aanbevolen berichten

Dag! Ik heb een Acer TM4150 laptop en gebruik nu een externe tuner (zo'n gratis kastje van chello--Hauppage software). Ik wil graag een interne TV tuner kopen, maar zie door de bomen het ... Wie heeft tips? Waar moet ik op letten? Is voor elke kaart de beeldkwaliteit goed, of ligt dit ergens anders aan (een combinatie met de videokaart??) En..past in elke laptop (ik heb de mijne niet opengemaakt...) een TV-tuner? Alvast bedankt! Esther :)
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Bedankt voor de antwoorden... na wat speuren op internet zag ik op de site van mnm-computers ik een [b:9705534a82]Conceptronic PCMCIA TV PVR Kaart [CTVFMC] twv €55,90 [/b:9705534a82] staan. Is dat de kaart die je bedoeld? Bij die kaart staat vermeld: "Verander uw notebook in een TV en Videorecorder. Met deze TV PC kaart verandert u een notebook eenvoudig in een TV. De kaart kan worden verbonden met een externe antenne of een kabel-TV aansluiting. De meegeleverde software ondersteunt teletekst, video en kanaalkeuze functies. Resolutie tot 720 x 576 Garantie: 5 jaar" Wie kent deze kaart? Is dit een optie om op mn laptop TV te kunnen kijken (zonder de externe TV-tuner-kast)? Dank! :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...