Ga naar inhoud

echo in de boxen


Aanbevolen berichten

Ik heb boxen van Creative: Inspire P380 (subwoofer met twee losse boxjes erbij). Als ik ze op mijn computer aansluit hoor ik een echo in mijn muziek. Sluit ik ze op een andere computer aan dan hoor ik gewoon normaal geluid. Ik heb al zitten zoeken maar kan er niet achter komen waar het aan licht. Ik heb een onboard geluidskaart. De driver die er achter zit is "SIS 7018 Audio stuurprogramma". Iemand een idee waar het aan kan liggen? Alvast bedankt
Link naar reactie
Jaaaaaaaaaaaa dat heb ik ook gehad :) kijk eens bij een programma zoals " mixer" of iets in die geest, dan bij efects. bij mij stond ie op parkeergarage, een echo dat dat was joh! zo kan je ook onder water, concertzaal etc instellen. als je niet zo'n programma kunt vinden, kijk even op de cd met software, er staat meestal wel iets op om dit te verhelpen... succes
Link naar reactie
Al die dingen die jullie zeggen kan ik niet vinden op mijn computer. Wat het dichtst in de buurt komt is het knopje: "geluiden en audioapparaten" op het configuratiescherm. Daar staan de instellingen volgens mij goed. Ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd en nou is de echo grotendeels weg. Maar zo'n programma waar jullie het over hebben is wel handig. Is er ergens een algemeen iets te krijgen wat ik kan gebruiken? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Je moet inderdaad iets hebben wat speciaal voor jouw hardware is. Als ik zo snel even google, is dit de laatste driver. Het is niet ongewoon dat daar wat meer software bij zit. Soms kun je ook gewoon rechtsklikken op het ikoon in de tray, en dan iets openen. Het is een beetje gissen, ik heb hier geen sis. Maar ooit wel zoiets gezien. http://driver2.sis.com/audio/7018/7018_119.zip http://www.sis.com/download/download_step1.php
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...