Ga naar inhoud

Benq DW 1640 is dit een probleem?


Aanbevolen berichten

Tijdens het gebruik van Nero is het mij opgevallen dat de buffer under run beveiliging "Seamless Link" alleen wordt vermeld als ik een cd of dvd brand via (image) of vanaf de harde schijf. Wanneer ik echter direct brand van schijf naar schijf (on the fly) wordt dit niet vermeld. De leesbuffer gaat dan van vol naar leeg etc. De schrijf buffer loopt weliswaar terug als de leesbuffer weer moet opvullen maar komt nooit leeg. Het branden gaat niet fout maar ik wil graag weten waarom de "seamless link" niet wordt vermeld bij het branden van schijf naar schijf. Staat er iets fout?? graag advies
Link naar reactie
Dan zal ik als eerste je toch echt aanraden om alletwee te updaten. Je brander kan echt veel beter presteren wat betreft schrijf kwaliteit en nero had in voorgaande versies echt wel wat hiaten. Met de laatst verkrijgbare versie 6 is het niet helemaal ideaal maar de meest storende problemen zijn er wel uit gewerkt. Je hebt dan ook wel kans dat na de nero update het seamless link probleem er niet meer is. Houd er ook rekening mee dat indien je de firmware van je brander niet up to date houd het kan gebeuren dat je een nieuw spindeltje dvd's koopt en de ene misbakker na de andere hebt omdat de firmware nog niet bekend is met het type schijfje wat je net gekocht hebt. In de firmware ligt opgeslagen hoe de brander de diverse merken en types schijfjes moet branden, uiteraard kan de brander niet weten hoe schijfjes gebrand moeten worden die nog niet verschenen zijn, vandaar dus de firmware update.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...