Ga naar inhoud

goed programma om keyboard op te nemen


Aanbevolen berichten

[quote:ae89fe0a98="fabstar81"]gewoon de standaard recorder van windows?![/quote:ae89fe0a98] Beter lezen fabstar. ;) De standaard Sound Recorder van Windows kan niet opnemen van MIDI ports. Je zal op zoek moeten gaan naar een programma als Cubase. Niet Cubas[b:ae89fe0a98]is[/b:ae89fe0a98], dat is net even een ander programma en werkt in mijn ervaring een stuk minder goed. (Goede) MIDI programma's bestaan voor zover ik weet niet goedkoop.
Link naar reactie
[quote:23317f7358="jur!"]en is Cubase betaalt of gratis?? En zo ja, hoe duur is het ongeveer??[/quote:23317f7358] Nee, zoals ik al zei: [quote:23317f7358="m021"](Goede) MIDI programma's bestaan voor zover ik weet niet goedkoop.[/quote:23317f7358] Ik heb zelf ooit Cubase van iemand geleend, werkte perfect. Vond het toch een beetje duur om zelf te kopen, en heb daarna allerhande goedkopere programma's geprobeerd. Maar geen enkel goedkoop programma kreeg ik goed aan het werk. Magix Notation is zo'n programma. Het kost maar zo'n 20 euro, maar (bij mij) werkt het voor geen meter.
Link naar reactie
[quote:b74366f4ea="m021"][quote:b74366f4ea="jur!"]en is Cubase betaalt of gratis?? En zo ja, hoe duur is het ongeveer??[/quote:b74366f4ea] Nee, zoals ik al zei: [quote:b74366f4ea="m021"](Goede) MIDI programma's bestaan voor zover ik weet niet goedkoop.[/quote:b74366f4ea] Ik heb zelf ooit Cubase van iemand geleend, werkte perfect. Vond het toch een beetje duur om zelf te kopen, en heb daarna allerhande goedkopere programma's geprobeerd. Maar geen enkel goedkoop programma kreeg ik goed aan het werk.[/quote:b74366f4ea] hmm, dan is Cubase niet echt iets voor mij, kzoek meer een programma om te proberen en een beetje te experimenteren. Ik zag net nog hier: [url]http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/querypricesrt?readform&qcode=software&q=magix+and+music+and+studio&pcode=software[/url] een versie van magix music studio 2005 deluxe waarvan mijn muziekleraar zei dat die versie goed was om het mee op te nemen. [quote:b74366f4ea]Audacity is gratis en neemt naar mijn weten ook MIDI op ... Ik kan echter niet beoordelen of ie helemaal voldoet aan je wensen (het is bij opname even spelen met het opnamevolume, maar ik vind de opnamekwaliteit acceptabel). Probeer het 'ns zou ik zeggen ... http://audacity.sourceforge.net/[/quote:b74366f4ea] dankje, dit is nou een mooi programma. Heb het net even uitgeprobeerd en het ziet er goed uit maar het werkt nog niet helemaal. Is een kwestie van uitproberen :lol: edit: Hoe typ je iets anders in de plaats van de link, dat je zeg maar op zo'n woordje kan klikke en dat dan die link opent?? (hoop dat jullie het begrijpe, staat er niet heel duidelijk :oops: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...