Ga naar inhoud

dvd-spelers lezen dvd's niet, pc wel


Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een film op een dvd gezet (dvd+rw) en die wordt niet door de dvd-speler in mijn homecinemaset (Sony) gelezen en evenmin door mijn Pioneer hd dvd-recorder. Maar de film speelt vlekkeloos af op mijn pc, mijn laoptop en een draagbare dvd-speler. Nu heb ik een dvd gebrand met mp3's en hetzelfde euvel. Dit keer is het een dvd-rw. De eerste dvd heb ik met Nero 6 gebrand, de tweede eerst met Nero 6 en vervolgens met de probeerversie van Nero 7 nog een keer. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik het kan oplossen. O ja, een cd met mp3 (ook pas gebrand) levert op geen enkel apparaat een probleem op. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Bedankt alvast.
Link naar reactie
[quote:296b1165e9="tomvdlee"]MP3's op een DVD branden en vervolgens afspelen op een DVD speler gaat niet. Moet je inderdaad op een CDR doen. In wat voor een formaat was die film die je op DVD gebrand hebt? Was het avi? Je kan niet zomaar een film op een DVD branden of het moet een ISO bestand zijn. Anders moet je het encoderen naar DVD.[/quote:296b1165e9] hang van je DVD speler af. MP3 op cdr doen ze allemaal. MP3 op DVD doen lang niet allemaal. De mijne Philips DVP3010 speelt gewoon MP3 DVD af.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...