Ga naar inhoud

Trailers downloaden met dolby digital


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben van plan om een trailer - DVD te maken, met allemaal nieuwe en oude (maar toch vette) trailers. Ik ben compleet verslaafd, zoals vele uiteraard, aan dolby digital, en daarom hoef ik dus geen DivX - trailers te hebben. Ik heb me rot gesurft de afgelopen dagen, maar ik kan niks vinden. Heeft iemand toevallig een idee waar je Film trailers kan downloaden, op dvd formaat met DD 5.1 ? Groet, Marsh.
Link naar reactie
Jah maar daar word je door verwezen naar de website van een film. En films in Quicktime formaat zijn niet 5.1 toch? Ik weet zeker dat ze dr zijn, want ik heb wel vaker een dvd gedownload op nieuwsgroepen die iemand had gemaakt, vol met trailers met dolby digital, en hij had ze gewoon van internet, alleen was niet bekend waar van.
Link naar reactie
Thx, mn dvd speler ondersteunt dat wel jah, alleen mn tv niet, ga nog een beamer kopen, dus heb hier niet veel aan, jammer genoeg kan je ze niet 'fftjes" omzetten. Plus de links doen het niet, alleen dat zoek ik idd jah, heb wel wát gevonden, alleen die zijn in "quicktime" te bekijken, (ook veel in Windows media player gewoon ) Weet iemand met wat voor programma je dat om kan zetten naar .mpg of iets?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...