Ga naar inhoud

Draadloze verbinding van DVD-Home cinemaset naar TV


Aanbevolen berichten

Oké, ik heb een probleem. Binnenkort wil ik een nieuwe LCD-TV aanschaffen. Deze komt echter op een kast in de woonkamer te staan, waarin de DVD-speler niet kan staan. Deze wil ik dus op een heel andere plek in de woonkamer neer gaan zetten. Mijn vraag: Is het mogelijk om, zonder kwaliteitsverlies, het beeldsignaal, van de DVD-speler draadloos naar de TV te krijgen? Ben benieuwd naar de reacties
Link naar reactie
Lijkt mij van niet, vrijwel zeker niet zonder kwaliteitsverlies. Ik weet niet hoe groot de afstands is. Met kabels kan je een aardig eind overbruggen, maar houd rekening met het feit dat hoe langer je kabel is, hoe dikker deze moet zijn en des te hoger moet de kwaliteit er van zijn wil je geen kwaliteitsverlies, vermogensverlies of storingen en dergelijke krijgen. Ik zou toch echt kijken of de DVD-speler niet wat dichterbij kan staan, en de receiver/versterker ook. Met speakerkabels kan je al een stuk meer spelen. Gewoon nog even goed nadenken over de mogelijke plaatsing van de verschillende apparaten, want hoe langer de verbinding, des te minder de kwaliteit. Je hebt wel oplossingen voor kabel (radio/TV) draadloos versturen, en je hebt ook draadloos speakers. Maar je moet toch wel een heel erg goede verbinding hebben wil je dat lukken met DVD.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...