Ga naar inhoud

Alcohol 120% brand succesvol, maar DVD niet afspeelbaar


Aanbevolen berichten

Ik gebruik momenteel Alcohol 1.9.5 (build 3105) om ISO-films te branden. Meestal gaat het goed, maar soms doet Alcohol er bijna twee keer zo lang over, maar dan krijg ik wel de melding dat de DVD+R succesvol gebrand is. Als ik deze daarna probeer te openen in mijn dvdspeler of gewoon op mijn pc is de DVD onleesbaar. Iemand enig idee waar het aan ligt, want het lijkt gewoon willekeurig te gebeuren?
Link naar reactie
[quote:88509916d5="Ma-rk"]Ik gebruik momenteel Alcohol 1.9.5 (build 3105) om ISO-films te branden. Meestal gaat het goed, maar soms doet Alcohol er bijna twee keer zo lang over, maar dan krijg ik wel de melding dat de DVD+R succesvol gebrand is. Als ik deze daarna probeer te openen in mijn dvdspeler of gewoon op mijn pc is de DVD onleesbaar. Iemand enig idee waar het aan ligt, want het lijkt gewoon willekeurig te gebeuren?[/quote:88509916d5] Hallo, Dit kan aan de DVD'tjes liggen.. Kijk eens op [url]http://www.videohelp.com/dvdmedia[/url] Anders moet je maar met Alcohol een virtuele schrijf aanmaken... En dan de DVD files kopieren naar de harde schrijf.. En branden met een programma als nero... (BTW zeker weten dat je ISO file wel compleet is.. ((Met par2?)) ) Groeten Mark :) [/url]
Link naar reactie
Ik zou niet weten wat het dan moet zijn.. Dat het aan je Brander ligt lijkt me een beetje sterk... Dus waarschijnlijk ligt het aan het brand programma van Alcohol.. Doe anders gewoon in het vervolg een virtuele schrijf aan maken, de files kopieren naar je harde schijf... En branden met bijvoorbeeld Nero.. Groeten Mark. Meschien dat iemand anders de oorzaak kan vast stellen ? :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...