Ga naar inhoud

Beperkingen in mpg, avi en quicktime bestanden omzeilen.


Aanbevolen berichten

Ik zoek een of twee applicaties die bepaalde restricties bij het afspelen van videobestanden omzeilen. 1) Een toepassing die omzeilt dat men een mpg, mpeg, avi bestand niet snel kan vooruitspoelen. 2) Een toepassing die omzeilt dat men QuickTime bestanden niet kan knippen/plakken en aldus opslaat. Ik bezit QuickTime Pro dat standaard knippen/plakken toelaat van quicktime bestanden. Ik wil de bestanden wel niet omzetten naar avi of iets dergelijk.
Link naar reactie
[quote:08978adbbd="JimBFB"]Ik zoek een of twee applicaties die bepaalde restricties bij het afspelen van videobestanden omzeilen. 1) Een toepassing die omzeilt dat men een mpg, mpeg, avi bestand niet snel kan vooruitspoelen.[/quote:08978adbbd] Als je een videobestand niet kan doorspoelen; heb je 9 van de 10 keer de verkeerde codec. Kijk met Gspot met welke codec de video is gecodeerd; en download + installeer die. (kijk in de FAQ videobewerking voor details) [quote:08978adbbd="JimBFB"] 2) Een toepassing die omzeilt dat men QuickTime bestanden niet kan knippen/plakken en aldus opslaat. Ik bezit QuickTime Pro dat standaard knippen/plakken toelaat van quicktime bestanden. Ik wil de bestanden wel niet omzetten naar avi of iets dergelijk.[/quote:08978adbbd] http://vrtools.com/products.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...