Ga naar inhoud

welke software voor tv kaart (hauppauge 150)


Aanbevolen berichten

[quote:3bf641d02e="Butters"]ik heb 'n hauppauge wintv pvr 150 mce tvkaart bestelt en gekregen maar deze versie bevat geen software[/quote:3bf641d02e]Software inderdaad downloaden. ALleen, met de MCE software kan je geen opnames maken via de video ingang. Daarvoor heb je speciale software nodig (bv WIndows Movie Maker) zou dat wel kunnen doen. Wil je dit met Hauppauge software doen, dan moet je de PVR150 (niet MCE) software downloaden. Mocht je er niet uitkomen, dan horen we het wel. SUcces.
Link naar reactie
ik heb even met wintv2000 lopen experimenteren maar ik krijg er geen goed beeld mee, beetje wazig, grauw en van die horizontale kleurbalken [img:54d67ccc51]http://tinypic.com/kd4cit.jpg[/img:54d67ccc51] niet via de coax van het cabel net en ook niet van de video recorder via de scart/composiet aansluiting heb ik hetzelfde slechte beeld en ik dacht dat ik nu toch wel alle goede drivers geinstalleerd had ik werk trouwens met w2k besturings systeem andere programma's zoals snapstream geven wel goed beeld zou het aan mijn grafische kaart kunnen liggen, die is nog aan de lichte kant (radeon 7000 (32MB))
Link naar reactie
[quote:02ca58d4c1="Butters"]ziet er wel leuk uit maar het programma lijkt me niet zo handing/duidelijk te werken, zoals opnemen bijvoorbeeld[/quote:02ca58d4c1] Het is mogelijk om een EPG functie te gebruiken, hiervoor kan je de programmeringgegevens van internet halen en dan is het in het programma een kwestie van het gewenste programma aanklikken en op de Rec knop drukken. Werkt heel makkelijk, het instellen is alleen wat lastiger. Een handleiding voor het instellen staat [url=http://www.prize.nl/software/pvr/dutch.html]hier[/url].
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...