Ga naar inhoud

dvdrom laadje gaat niet meer open


Aanbevolen berichten

Daar hebben wel meer AOpen's last van, zo ook mijn CRW5224. Om hem open te krijgen moest ik wat wrikken met een stalen liniaal in de rechteronderhoek meteen nadat ik op het openknopje had gedrukt. Om het te voorkomen laat ik er nu een CD in zitten. Ik ben er nog niet achter waar het nou aan ligt, maar het is wel schijtirritant. Die brander is nu twee jaar oud, en hij heeft er nu denk ik toch zeker zo'n half jaar echt last van, daarvoor slechts heel af en toe.
Link naar reactie
[quote:aa8ec3aefd="Tally76"]Ik heb net Aopen even gebeld en die zei dat ik het stuurprogramma even kon verwijderen en opnieuw erop zetten. Maar volgens mij ligt hte daar niet aan. Ik ben nu ook met een vijl aan het pielen en de ene keer gaat hij open en de andere keer 90 procent niet.[/quote:aa8ec3aefd] AOpen moet niet lullen, want het is een mechanisch defect/mankement. Dat gaatje werkt overigens, maar je moet er toch vrij diep in, en je moet harder drukken dan je zou verwachten.
Link naar reactie
[quote:054b9bb452="Tally76"]Ik heb net Aopen even gebeld en die zei dat ik het stuurprogramma even kon verwijderen en opnieuw erop zetten. Maar volgens mij ligt hte daar niet aan. Ik ben nu ook met een vijl aan het pielen en de ene keer gaat hij open en de andere keer 90 procent niet.[/quote:054b9bb452] Ik denk dat ze het verkeerd begrepen hebben of je had de verkeerde afdeling. Wel ironisch, een aOPEN die niet OPEN wilt. 8)
Link naar reactie
Ik drukte er gewoon met een omgebogen paperclip in en dat ding ging open, pc staat aan. Overigens moet je wel vrij diep porren en harder drukken dan je denkt op wat je dan tegen komt. Overigens niet aan te raden als er een CD in zitten, want dat klonk heel afschuwelijk (kwam er wel goed uit en nog gewoon in het laatje).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...