Ga naar inhoud

NEC 3540 vraag


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan een goede dvd-brander aan te schaffen voor in mijn pc. Nu heb ik de test uit computertotaal 12 van 2005 gelezen. Hier stond als goedkoopste de NEC ND3540. Deze scoorde de tweede plek. Beide dus zeer positief. Maar ik lees nu ook dat hij geen booktype-settings voor +r schijf ondersteunt. Wat is dit nu precies ? Ik het erg dat deze niet meegeschreven word als ik bijv. een eigenfilm bij iemand thuis wil laten zien in de dvdspeler ? Is hier misschien een Firmware-upgrade voor ? Ik stel deze vragen omdat ik een adres heb waar ik deze aan kan komen maar ik wil eerst zeker weten of dit wel goed is of dat ik als nog opzoek moet naar een andere
Link naar reactie
Booktype seeting voor +R is om de schijf beter leesbaar te maken voor "oudere"stand-alone dvd spelers. Voor dat mijn oude philips (wat noem je oud) het begaf gebruikte ik wel de booktype. Het hielp wel enigzins. Met een half jaar oude standalone doe ik het niet een s meer en hij speelt alles schokvrij. In elk geval, verwacht er geen wonderen van. Ik zelf zou het niet als een harde selectie eis zien, hooguit "mooi meegnomen" Ik denk niet dat ze firmware upgrade zullen uitbrengen, ik denk dat deze nec het in basis niet kan vandaar. Maar NEC bezitters weten het beter.
Link naar reactie
Ik heb in de tussentijd nog eens op het forum van tweakers rond geneust. Hier waren de meningen verdeeld. De ene vond hem perfect en de andere had problemen met lezen van dvd's of zelfs eigen gebrande dvd's in te lezen. Ook las ik dat er een rip-lock op zit die je weer eerst met een firmware upgrade moet ontlocken. Is er iemand die deze verhalen kan bevestigen of ontkrachtigen ?
Link naar reactie
Even een toevoeging aan mijn reactie. Het zou handig zijn als deze te koop is in nijmegen. Of omstreke. Ik woon namelijk op acceptabele afstand van nijmegen. Voor de rest is er in Gennep ( woonplaats ) niks behalve in boxmeer. Hier zit coolprices, maar verkopen die ook in een winkel ( meen dat het alleen een webwinkel is )
Link naar reactie
Ik heb laatst 2 BenQ branders gekocht voor andere mensen. Ik heb ze nog niet zelf kunnen proberen, maar ik denk dat deze zeker een erg goede keuze zijn. Volgende week kan ik meer zeggen over het geluidsniveau van die dingen. Opzich kan je ook goed bij webshops kopen, er zijn heel veel betrouwbare shops. Meningen van mensen kan je op tweakers.net/shopsurvey lezen. Als je een goeie winkel neemt, is het niks risicovoller dan in een normale winkel kopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...