Ga naar inhoud

interne cardreader


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een interne cardreader gekocht:ik dacht die sluit ik even aan maar dat valt tegen:hij moet aangesloten worden op het moederbord (ms6701 v1.x) maar op de plaats waar hij aangesloten moet worden,die plaats is bezet door een stekker die gaat naar de frontbus usbaansluitingen aan de voorkant,in de manual van het moederbord word het de front universal bus connector for users to connect usb devices genoemd.,ik zoek een mogelijkheid om zowel de usb aansluitingen aan de voorkant te behouden,alsmede de card reader daar op aan te sluiten,de stekker die nu aangesloten is op de usb op het moederbord lijkt wel 2 x zo breed als het stekkertje op de cardreader. heeft iemand een idee of daar een oplossing voor is? :)
Link naar reactie
[quote:c7c86d2113="henk r"]...de stekker die nu aangesloten is op de usb op het moederbord lijkt wel 2 x zo breed als het stekkertje op de cardreader.... [/quote:c7c86d2113] wat bedoel je hier precies mee? kan heel goed dat e rgewoon 2 aansluitingen op het moederbord zitten hoor... weet je zeker dat je niet naar een firewire aansluiting zit te kijken? die zijn vaak wat breder meen ik...
Link naar reactie
ik heb de hele beschrijving bekeken van het moederbord,en die is daar ook duidelijk over, er is 1 plaats van de usb aansluiting,en daarom vindt ik het zelf ook een beetje vreemd, dat het een andere stekker is, dan die aan de cardreader zit,het lijkt nog het meeste op 2 usb aansluitingen, naast elkaar in 1 stekker,daardoor lijkt het mij ook moeilijk om een verloopsnoertje te gebruiken. natuurlijk heb ik er zelf ook aan gedacht om gewoon te ruilen of een andere te kopen,bijvoorbeeld een externe cardreader,maar dat is het makkelijkste. als er geen andere oplossing is dan doe ik dat ook natuurlijk. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...