Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een TV kaart geinstalleerd : Win TV 2000 XP de Luxe. Als ik alle tv zenders heb gescand, dan zijn alle beelden van alle zenders prima. Als ik echter de Winfast TV uitschakel en later weer aktief maak, heb ik op alle zenders dubbele beelden. Kan iemand mij een tip geven , hoe ik de instelgestelde zenders stabiel kan maken ? V.G. Gijs.
Link naar reactie
Als u problemen ondervind met het opstarten van Dos en Windows functies in WindowsXP of Windows2000 met de hier onderstaande melding, 16 bit windows subsystem c:windows/system32/autoexec.nt. The system file is not suitable for running ms dos & ms windows application. Choose "close" to terminate Klik dan hier voor de xp fix http://home.zonnet.nl/pcclubgog/xp_fix.exe
Link naar reactie
[quote:d87a393fc9="Gijs Wielders"]Als ik echter de Winfast TV uitschakel en later weer aktief maak, heb ik op alle zenders dubbele beelden.[/quote:d87a393fc9]Weet je zeker dat het antennesignaal in orde is? Het zouden ook spookbeelden kunnen zijn. Dan is de oorzaak de antennekabel/aansluiting. Normaliter leidt misafstemming eerder tot vage en incomplete beelden dan tot dubbele beelden. Het verschil tussen de keuze Cable en Antenna betekent voor WIndows nogal wat. Bij Antenna meestal maar 69 kanalen, en dan doen 13-20 niet mee. Voor Cable meestal heel wat meer kanalen, alleen nog steeds met een vaste indeling. Cable bestrijkt meestal het gehele gebied stapsgewijs van pakweg 45 tot 863 MHz en is dus inclusief de zogenaamde S-kanalen. Heel soms, dat is meestal een ramp, betekent Cable alleen de S-kanalen. DIt bij gebruik van de standaard Windows functionaliteit. Afhankelijk van bijgeleverde software is soms een exacte afstemming mogelijk. Alleen ja, dan doet het kanalen gedoe er niet toe, in zoverre, met ANtenna zou de S-kanaal gebieden wel eens uitgesloten kunnen zijn. Welke WIndows versie gebruik je overigens?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...