Ga naar inhoud

Dvd speelt niet af - help!!!!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb net een hele dvd gemaakt met adobe premiere van een excursie naar istanbul. De film is geweldig geworden, en meteen op school gebrand voor iedereen. Nu heb ik een video thuis, maar deze speelt niet af op mijn dvd speler, ook niet op een nieuwe dvd brander van philips bij mijn ouders thuis. Het rare is alleen dat hij wel afspeelt op twee andere dvd spelers van huisgenoten van mij. Hoe kan dit? Dit zijn de specificaties van de dvd: File systems: ISO9660, Joliet Application: NERO____BURNING_ROM Video format: NTSC 4:3 (Mpeg 1, 720x480) Region: ALL Het is een DVD+R. Ik heb ook een gekopieerde dvd thuis die ik met Clonedvd heb gekopieerd, maar deze doet het wel. Heeft iemand enig idee hoe dit komt? Ik ben radeloos....... Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:0d7a4a976e="DutchboyD"]Hallo allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb net een hele dvd gemaakt met adobe premiere van een excursie naar istanbul. De film is geweldig geworden, en meteen op school gebrand voor iedereen. Nu heb ik een video thuis, maar deze speelt niet af op mijn dvd speler, ook niet op een nieuwe dvd brander van philips bij mijn ouders thuis. Het rare is alleen dat hij wel afspeelt op twee andere dvd spelers van huisgenoten van mij. Hoe kan dit? Dit zijn de specificaties van de dvd: File systems: ISO9660, Joliet Application: NERO____BURNING_ROM Video format: [size=18:0d7a4a976e][b:0d7a4a976e]NTSC[/b:0d7a4a976e][/size:0d7a4a976e] 4:3 (Mpeg 1, 720x480) Region: ALL Het is een DVD+R. Ik heb ook een gekopieerde dvd thuis die ik met Clonedvd heb gekopieerd, maar deze doet het wel. Heeft iemand enig idee hoe dit komt? Ik ben radeloos....... Alvast bedankt![/quote:0d7a4a976e] Ondersteund je DVD-speler/TV dat wel??????
Link naar reactie
Haha, da's een goede vraag. Deze informatie heb ik gekregen via Nero, disk informatie, maar moet ik normaal gesproken pal hebben dan, zo ja, welk formaat. Ik ben ook bezig met iets anders in Adobe Premiere, en er staan zoveel video formaten dat ik niet weet welke ik moet kiezen, kortom, welk formaat ik moet hebben om een dvd in een gewone dvd speler moet afspelen. Deze dvd is een school project, van een excursie naar Istanbul, maar valt dit nog om te zetten naar het goede formaat? Alvast veel dank voor je hulp! Groeten, Dennis
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...