Ga naar inhoud

uitzendinggemist.nl


Aanbevolen berichten

Ik heb een wanadoo family abbonnement (internet) En mijn behaalde snelheden tot nu zijn 3.5 mbit neer en zo'n 950KB up. Mijn vraag wbt. uitzendinggemist.nl gaat natuurlijk over die videostreams. En ik ga ervanuit dat mijn snelheid zeker voldoende is. Ik merk alleen op die site dat 5 van de 10 filmpjes, gewoon anders zijn. Bv. 1 filmpje kan ik op groot formaat kijken, prachtig (nou ja redelijk) beeld en het geluid is er ook wel naar (beter dan met opties: lage bandbreedte en klein formaat) Dan dezelfde opties met een ander vdieo en dan is het beeld zelfs op klein formaat met smalle bandbreedte aan), nog schokkerig en traag, laatstaan om aantezien. Doe ik dat filmpje op groot formaat met hoge bandbreedte is het beeld mooi maar schokkerig en het geluid loopt dan niet gelijk. Mijn vraag is dus hoe komt dit? Die uitzendingen met de optie om direkt onder aan het vernstertje het op groot formaat te kijken, zijn het beste. Dus aan mijn bandbreedte ligt het niet. Waar dan wel door?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...