Ga naar inhoud

beeld & geluid van computer naar t.v.


Aanbevolen berichten

Wat heb ik nodig om beeld & geluid van de computer door te sturen naar de t.v. :-? De eigenschappen van de computer staan in het onderschrift en de T.V. moet nog aangeschaft worden dus graag tips over wat voor aansluitingsmogelijkheden er op moeten zitten (ook op de toekomst voorbereid). Belangrijk om nog te vermelden is dat ik satellietontvangst heb. Ik heb een Pace Puma Twin Digital Satellite Receiver. Is het ook mogelijk om op de harde schijf van de computer TV-programma's op te slaan. Sinds kort is er de mogelijkheid om via PcZapper [url]www.pczapper.nl[/url] verbinding te maken tussen computer en tv. Kan dit ook met een satellietverbinding :-? Nou, al met al een boel vragen. Ben benieuwd naar de antwoorden. Alvast dank!!! :)
Link naar reactie
Kan dit ook allemaal via ontvangst van t.v.-zenders via de satelliet? Ik lees hier niets over in de FAQ. In de FAQ wordt nog gesproken over een Pentium II. Laatste update juli 2004; is er inmiddels misschien actueler info beschikbaar? Via dit adres http://www.pczapper.nl/ is hier info over maar ik weet niet of dit ook met satellietontvangst kan? Iemand een idee?
Link naar reactie
Gerben bedankt voor je reactie. Ik zou graag een wat uitgebreider antwoord willen op mijn vragen. Tevens wil ik graag T.V. programma's opnemen op de harde schijf van de computer. Ook wil ik DVD's vanaf de computer afspelen op de TV. Ook streaming video vanaf computer naar de TV. Natuurlijk ook audio vanaf de computer naar TV (op de TV zitten via een versterker de audioboxen aangesloten). Waaraan moet de videokaart voldoen en heb ik deze uberhaupt wel nodig aangezien het signaal van de satellietontvanger komt?? Alvast dank!! :)
Link naar reactie
[quote:e43337fd1a="Jos H"]Wat heb ik nodig om beeld & geluid van de computer door te sturen naar de t.v. :-? De eigenschappen van de computer staan in het onderschrift en de T.V. moet nog aangeschaft worden dus graag tips over wat voor aansluitingsmogelijkheden er op moeten zitten (ook op de toekomst voorbereid). Belangrijk om nog te vermelden is dat ik satellietontvangst heb. Ik heb een Pace Puma Twin Digital Satellite Receiver.[/quote:e43337fd1a] Dat is toch gewoon een stand alone en geen kaart? Ik weet niet wat voor aansluitingen deze ontvanger heeft; maar waarschijnlijk ook wel 3 cinch (vid/audio r + l). Deze sluit je dan via de video-in van je grafische kaart. Als deze alleen een scart-uitgang heeft; haal dan ff zo'n verloop stukje (te zien in FAQ Videobewerking)[quote:e43337fd1a="Jos H"] Is het ook mogelijk om op de harde schijf van de computer TV-programma's op te slaan.[/quote:e43337fd1a] Dat is zeker mogelijk. Als je grafische-kaart over een video-in beschikt wordt er meestal ook een programma d'r bij geinstalleerd die dat ondersteund. Je kunt ook andere programma's d'r voor aanschaffen; die meer functies bieden. Kijk ook hiervoor in de FAQ Videobewerking[quote:e43337fd1a="Jos H"] Sinds kort is er de mogelijkheid om via PcZapper [url]www.pczapper.nl[/url] verbinding te maken tussen computer en tv. Kan dit ook met een satellietverbinding :-? [/quote:e43337fd1a] [size=9:e43337fd1a]PCzapperTM is de link tussen uw PC en uw TV, haal alles uit uw breedbandverbinding en maak van uw gewone TV een multimedia TV. Speel uw digitale media zoals mp3's, divx films en vele andere van de PC direct af op de TV, ook als uw PC in een andere kamer staat of u meerdere TV's heeft. PCzapperTM is eenvoudig te installeren, makkelijk in gebruik en levert een prima beeldkwaliteit op TV. TV kijken wordt weer genieten met PCzapperTM.[/size:e43337fd1a] Volgens de site van PCZapper. Ik denk wel dat het moet lukken; als je het echt zeker wilt weten; neem contact op met die lui.[quote:e43337fd1a="Jos H"] Nou, al met al een boel vragen. Ben benieuwd naar de antwoorden. Alvast dank!!! :)[/quote:e43337fd1a] Ik weet niet wat voor videokaart je exact in gedachten had; maar als je niet zoveel games speelt; had ik een kaart van Pinnacle met break-out box overwogen; omdat het dan zeker wel goed werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...