Ga naar inhoud

DVD branden laat pc hangen


Aanbevolen berichten

Beste allemaal, Ik heb sinds kort een Philips brander (DVDR1628K), nu wou ik er mijn eerste DVD mee branden. Nero 6 OEM is standaard mee geleverd. Dus ik probeer een Data-DVD met Nero te branden, eerst cached hij de bestanden (Caching of files started) en daarna doet hij niets meer. Dit zou dus eigenlijk het moment zijn dat Nero aan zou geven dat hij klaar is met het cachen van de bestanden. Configuratie: * 1 DVD-speler (master en de Philips als Slave) * WIN XP SP2 (alle laatste updates) * Laatste Firmware van Philips * Laatste updates van Nero * Ik gebruik DVD+R van Philips (Single layer, 16-speed) Troubleshooting: * Format c:\ (was toch net nodig, stond zoveel troep op de pc!) * DVD-brander als Master en DVD-speler afgekoppelt * Opnieuw geïnstalleerd met alles uitgeschakeld in msconfig * CD to CD werkt wel! * Gewone Data CD branden lukt ook * Taakbeheer laat zien dat Nero niet reageert, verder geen vreemde dingen * PC reageert niet op het starten van programma's. * Heb Nero 1 bestand van 2 MB proberen te laten branden en na 3 uur was hij nog steeds niet verder...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...