Ga naar inhoud

[DIVX speler] Yamakawa, LG of Daewoo ?


Aanbevolen berichten

Ik zat te denken aan het kopen van een leuke divx-speler.. nu heb ik de volgende aanbiedingen gezien: Yamakawa DVD-365 voor 59 euro bij recon.nl LG DV-9700 voor 59 euro bij Modern Elctronics Daewoo (geen idee welke) voor 69 euro0 Van die Yamakawa weer ik dat-ie ook Xvid af kan spelen.. dus dat lijke me op het eerste gezicht de mooiste.. Maar verder weet ik er niks van. Hoeveel merken cd's ze slikken, hoeveel lawaai ze maken, hoe ze met ondertiteling omgaan... etc. Zijn er hier mensen met ervaringen met een van deze spelers ?
Link naar reactie
Ik heb zelf de KiSS DP-1000, Yamada DVX-6600 en Cyberhome CH-DVD401 staan. Ik ben alleen 100% tevreden met de KiSS, vanwege de goede beeld- en geluidskwaliteit, goede ondersteuning voor ondertitels en het regelmatig uitkomen van nieuwe firmware. De Yamada speelt op zich meer formaten af (zoals QPel of GMC), maar de beeld- en geluidskwaliteit is minder. Verder is de ondersteuning voor ondertitels slecht. Firmware-ondersteuning is zeer slecht. De Cyberhome heeft een niet zo goede beeldkwaliteit (wanneer er snelle beeldwisselingen zijn, zoals explosies e.d. gaat het beeld een paar sec. op zwart), geluidskwaliteit en ondersteuning voor ondertitels zijn redelijk. Verder ben ik het niet eens met de stelling dat je perse ondersteuning voor QPel of GMC moet hebben: de meeste films die je binnensleurt via de BitTorrent netwerken zijn nl. XviD gecodeerd. Ik denk dat de paar lui die content aanbieden met QPel of GMC gewoon 'vergeten' zijn dit uit te vinken bij het coderen van DivX. Kortom: Ik adviseer een KiSS, bijv. de nieuwe DP-1100. Wel duurder dan de gemiddelde speler, maar zijn geld meer dan waard. http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=ED%23X14&source=highlight&pid=44829&
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...