Ga naar inhoud

Mediaplayer probleem


Aanbevolen berichten

Probleempje....windows media player 10 speelt plotseling geen avi bestanden meer af! Overige zaken mp3/wma e.d. wel. Hij start wel de payer op maar bevriest op het eerste beeld. Vervolgens moet ik via CTRL/alt/del --> proces wmplayer beeindigen..... Het enige dat ik gedaan heb deze week is Norton sysworks 2006/ internet security en Nero 7.0 geinstalleerd. Ik heb al veel nagekeken, alle instellingen gechecked, register opgeschoond, opnieuw mediaplayer geinstalleerd, updates binnengehaald.....maar avi's blijft hij weigeren. Hij staat uitteraard ingesteld als standaard speler.....maar het probleem blijft.... Iemand een idee, want ik weet het niet meer.....
Link naar reactie
Download Graphedit [url=http://home.hccnet.nl/r.vanwilligen/Aps/graphedit_dx9.zip]klik[/url] en draai hem, kies file/render media file en kies je avi. Maak een screenie van het schema welke je te zien krijgt en post hier of maak een lijstje van alle componenten die in het schema staan en post hier. Als je op het forum zoekt naar graphedit vind je vergelijkbare problemen met een graphedit benadering van het probleem en soms een oplossing.
Link naar reactie
Gebeurd.....geen idee wat ik nu gedaan heb....maar het probleem is er niet mee opgelost helaas! FF nog wat aanvullingen.....via andere players....divx player bijvoorbeeld spelen de avi's wel. Ook heb ik geen probleem om andere bestande dan avi's via mediaplayer af te spelen.... Blijven meedenken......het is altijd simpel alleen moet je er ff opkomen.
Link naar reactie
Je hebt de morgan stream switcher in-actief gemaakt, dat is een notoire veroorzaker van narigheid. maar dat mocht dus niet helpen... Er kwam toch wel een melding van "register blablabla geslaagd" ? Zo niet dan kun je het nog een keer doen maar dan met het tooltje zoals ik hieronder heb beschreven voor de nero digital audio decoder Volgende die in lijn staat is de nero digital audio decoder. Nu gaat die schuil onder verschillende bestandsnamen dus daar zul je een ander tooltje voor moeten gebruiken: Radlight filter manager , [url=http://home.hccnet.nl/r.vanwilligen/Aps/rlfm_bin1_4.zip]klik[/url] start hem en onder "directshow filters" zul je hem vinden. Klik op het plusje zodat de vermelding openklapt, je zult nu het pad naar het filter kunnen zien ,meestal iets van C:\Program Files\Common Files\Ahead\DSFilter Schrijf het pad op.(!) zo kun je later weer evt terug. klik op "Unregister" De codec is als het goed is nu uitgeschakelt, dus proberen maar weer....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...