Ga naar inhoud

Media Player ziet geen CD via netwerk


Aanbevolen berichten

Ik kan alles via het netwerk doen, behalve een CD afspelen via het netwerk. Windows Media Player (Series 9 - Version 9.00.00.2980) ziet de hele CD drive niet via het netwerk, ook niet als ik de netwerk drive heb gemapped op deze computer. Ook niet te zien in het dropdown menu van WMP. Als ik hem open in verkenner (Explorer) staan alle Tracks.cda netjes op een rijtje onder elkaar, als ik er eentje aanklik open WMP maar zoekt een muziekje op deze computer CD drive. How about that!! Bijdeweg, de drive op de andere computer staat in full share mode (zie eerste alinea) !! Dit om vragen hierover kort te sluiten. MVG perloc
Link naar reactie
En nu we het toch al over WMP hebben: hoe voorkom ik het dat die automatisch opstart!!! Dat hangt samen met het automatisch opstarten van de CD drive. Daar heb je in Win98SE zo'n handig hokje voor in Control Panel/system/device manager/ en dan de CD-ROM aanklikken. Wordt trouwens netjes vermeld in de "Help" van Windows. Maar niet in Win2000, noch in WinXP. Niet dat hokje te vinden, noch iets te vinden in de "Help" van beiden. Hoe voorkom ik dat de CD automatisch opstart? Waar kan ik dat hokje voor "Automatic Insert Notification" vinden? Ik wil graag zelf bepalen wanneer een CD mag worden aangesproken. MVG perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...