Ga naar inhoud

Geen dvd+r herkenning


Aanbevolen berichten

Mijn Liteon sohw 1673 S wil geen dvd+r branden. Als ik Nero 6 schijfinfo check,herkent hij het schijfje wel als dvd+r -schijf is leeg-, ,0mb beschikbaar............... Als ik aan het branden toe ben met Nero of Clone dvd vraagt hij steeds: Voer een beschrijfbare dvd in. Ik heb reeds div merken geprobeerd maar de melding blijft hetzelfde. Alle andere schijfjes ( dvd +rw / dvd-r bakt hij prima. Hij is aangesloten op mijn oude aansluiting van de ex cd brander als master jumper setting Een kennis heeft de brander getest en de nieuwste firmware geinstalleerd en daar werkt hij prima!.... Het moet dus in mijn software zitten. Wat ik reeds gedaan heb: -Firmware geupdate. -Win xp sp2 opnieuw geinstalleerd na format C -Nero cleanup tools gebruikt en zo een schone Nero geinstalleerd (6.6.0.8 ) -Booktype programma erop losgelaten -In apparaatbeheer gewist en ververst -Regio 2 ingesteld Na 3 weken stoeien ben ik het spoor bijster! Kan het aan service pack 2 liggen? Alleen dvd-R gebruiken is een optie, ik heb echter nog 4 doosjes dvd+r liggen en ze zijn volgens mij wat gangbaarder en goedkoper dan dvd-R Wie weet nog een oplossing? Groeten René
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...