Ga naar inhoud

Aanschaf nieuwe stereo set


Aanbevolen berichten

Goede dag mijn computertotaal vrinden, Nu ik mijn oude compenenten verkoop: 2x Totem Hawk (fronts) 2x Totem Lynks (rears) 1x Totem Model One (Center) 1x Dynaudio Sub250 1x Eindversterker van Sphinx (type ben ik even vergeten, later meer) 1x Krell KAV reciever (eventueel een Primare SPA 21 met Afstands bediening) 1x Beosound 9000 cd speler 1x Krell DVD speler Ben ik op zoek naar compleet nieuwe componenten, ik wil graag overstappen op stereo en vraag mij af wat jullie mij aanraden ? Mijn budget ligt ongeveer tussen de 15.000 en 20.000 euro voor bekabeling, reciever, cd speler, dvd speler en 2 goede speakers. Ik zoek balans tussen perfect stereo geluid en het oog wilt ook wat. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Met Vriendelijke Groet, Richard Vos
Link naar reactie
[quote:74933e81de="hydrah"]Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. [/quote:74933e81de]Zie je, heeft Amira och gelijk gekregen... :lol: Overigens denk ik dat niemand/weinig mensen je goed kunnen helpen. Ik zou gewoon naar www.htforum.nl gaan, daar zitten de mensen met gigantisch dure spullen. Tip die ik je kan geven: Ga met een stapel cd's onder je arm naar een HIFI boer, en ga daar lekker luisteren, een paar middagen. Bovendien weet ik niet wat je mooi vind bijvoorbeeld. Overigens zou ik er wel een Velodyne subwoofer bijzetten (DD-serie), puur omdat je dan je fronts ontlast, en omdat fronts gewoon niet zo diep kunnen. Bovendien heeft de DD-serie van Velodyne digitale correctie van je in-room-response. Dus hij haalt de pieken en dalen uit de curve, die je krijgt door je kamer. Geld heb je er wel voor zie ik toch, dus dat is het probleem niet.
Link naar reactie
Ik zal kijken voor de subwoofer die je genoemd heb interficior Heeft iemand ervaring met de Beolab 5 ? Mijn ouders hebben de Beolab 8000 maar de beolab 5 spreekt mij meer aan door de bass en de sensor die de actieve boxen in zich hebben. Maar een buizen versterker ofzo zou dat iets zijn ? en dat over die 4 maanden, tjah het was gewoon dat ik iets anders zoek/wil ik wil wel voor uit strevend zijn met de apparatuur die ik heb in mijn kamer.
Link naar reactie
[quote:c104b1a73f="Interficior"][quote:c104b1a73f="hydrah"]Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. [/quote:c104b1a73f]Zie je, heeft Amira och gelijk gekregen... :lol: Overigens denk ik dat niemand/weinig mensen je goed kunnen helpen. Ik zou gewoon naar www.htforum.nl gaan, daar zitten de mensen met gigantisch dure spullen. ...[/quote:c104b1a73f] Dat was ook wel te raden, aangezien dat toen ook een vervanging was van een nog recente aankoop. Heb voor de rest eigenlijk niks toe te voegen aan de hier al geplaatste posts.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...