Ga naar inhoud

Geen Geluid


Aanbevolen berichten

[quote:7b97a325a8="Martijn Hogendorf"]Kijk is bij apperaatbeheer of daar geen vraagtekens of uitroeptekens staan. Geef ook eens wat meer specs van je computer... En dan met name pver je geluidskaart, en chipset. IS het een onboard of heb je een aparte geluidskaart.[/quote:7b97a325a8] Jip..DIe staan er idd... bij: PCI multimedia Audio Device & PCI Universial Serial bus. Ik zou niet weten wat er in zit.. :S Weet alleen 450 Mhz en WIndows 98.. Groeten mark
Link naar reactie
[quote:305ddf7514="Martijn Hogendorf"]Lijkt me duidelijk. De drivers voor de geluidskaart zijn niet geinstalleerd. Installeer de drivers, en het probleem moet over zijn.[/quote:305ddf7514] Ja...dat d8 ik zelf ook al..Maar nu nog erachter zien te komen hoe ik het merk + typen ervan weet :P Zit nu met avast te kijken :) / zoeken
Link naar reactie
[quote:e6800ca73e="Martijn Hogendorf"]Download is everest: http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en En post hier is wat er bij Computer > Overzicht staat, en wat er bij Apperaten> Pci apperaten staat. Dit doe je door rapport > snel rapport > zuiver tekst, en dat hier te posten. Heb je een onboard geluidskaart, of een aparte?[/quote:e6800ca73e] Dat prog zocht ik... ipv lavast :P Maar me vader zij nog ergens een CDtje te hebben liggen, met drivers erop... Derin gestopt... EN hij gaf zelf (Ja ..bij windows 98 :P ) Aan dat hij nieuwe hardware heeft gevonden.. Geinstalleerd..en het werkt.. De AC3 filter...en andere codecs had ik al..:) Bedankt voor je hulp !! :D Groeten Mark 8)
Link naar reactie
[quote:f59d3717f5="TeH.SMooSH"][quote:f59d3717f5="Martijn Hogendorf"]Als het geen onboard geluid is heb je daar niks aan.[/quote:f59d3717f5] moet toch ns leren lezen :S sjonge jonge ;-) anyway mooi dat je die drivers gevonden had. en nu netjes bij elkaar houden zodat je ze nooit meer kwijtraakt ;-)[/quote:f59d3717f5] haha... Bedankt :) Goed forum is dit tog !! :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...