Ga naar inhoud

fotmelding dvd branden


Aanbevolen berichten

hoi ik wil een dvd branden maar het geeft steeds fout melding, [... encountered an error and cannot continu failed to open file..]. ik heb de inhoud van de dvd naar een map gekopieerd op harde schijf en vervolgens wil ik van de harde schijf de inhoud kopieren naar de dvd,ik krijg namelijk deze fout melding c:\ mapnaam\mpegav\video_ts.ifo foutmelding:het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden? soms krijg ik deze, no compatible file found de dvd bestaat uit aantal mappen nl, ext.mpegav,segment en vcd mijn brand programma is nero 6.0 mvg
Link naar reactie
vcd bestanden kun je niet zonder meer op een dvd zetten mar moet je eerst omzetten naar mpg2 of ik heb het niet goed en wil je alleen de data op een data dvd zetten dan zou je geen probleem moeten hebben. met de software van pegasus kun je wel een dvd maken die de zelfde beeldformaten heeft als een vcd kan dan veel meer op maar de resolutie is niet hoger dan van een vcd dus win je er niet veel mee alleen tijd per mb mar ook dan moet je de bron als mpg aanleveren en niet als .dat file. de ,dat file is het werkelijke video en audio bestand.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...