Ga naar inhoud

MP3 op een "gewone" CD-speler


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik moet langzamerhand een nieuwe geluidsinstallatie aanschaffen. Aangenomen dat ik een CD-speler met o.a. MP3 neem, vraag me af hoe ze het doen met het kiezen uit honderden nummers, terwijl die dingen maar een paar regels op hun display hebben. Ben je dan verplicht een hele lijst bij de hand te hebben. Of zijn er tegenwoordig exemplaren met een redelijk lcd-scherm en dat je bv. eerst de originele CD kan uitkiezen en dan de tracks? Ik kan het natuurlijk ook in een winkel gaan vragen, maar ik hoor liever de suggestie van kenners... Rob
Link naar reactie
Zoals ik al zei, op zich maakt het niet uit. Liever 250 dan 2500, maar het gaat ook om de mogelijkheden die je er voor krijgt. Toevallig zag ik een advertentie van Aldi, waar ze volgende week een CD-speler van (ik dacht) € 70 of zo aanbieden. Dat ding kan volgens hen zowat alles afspelen en er zaten m.i. ook veel aansluitingen op, maar geen venstertje :-( en je kan uiteraard ook niet opnemen. Maar ik geef het maar als een voorbeeld. Het beste zou zijn als het een onderdeel van een hifi-systeem is - met dan weer een navenante prijs... Als je maar goede waar voor je geld krijgt! Rob
Link naar reactie
Mijn ouders hebben van b&o de beocenter 3200 dacht ik, dat is een speler met hardeschijf, deze heeft de optie om de cd naar de hardeschijf te kopieren. Bij het kopieren kan je album e.d. invullen en deze later op alfabetische volgorde terug vinden. Bij een goede mp3/cd speler worden de id-3 tags van de mp3 gelezen, vaak is het ook zo dat je je muziek in mappen op de cd kan verdelen en dat je dat je op de mp3/cd speler de naam van de map kan zien en tussen de verschillende mappen kan kiezen. Persoonlijk zou ik nooit voor die aldi rommel gaan, maar dat is ieder zijn eigen keuze. Veel succes ermee.
Link naar reactie
Eh... nog even dit. Ik ben het beslist niet met je eens als je van "Aldi rommel" spreekt. Laat het niet het neusje van de zalm zijn, de kwaliteit is niet minder dan het gemiddelde produkt (soms zelfs beter) en de prijs is laag, je kan het teruggeven als het je niet bevalt en je hebt 3 jaar garantie. Wat je van B&O kan zeggen - het is een meestal goed product, maar je betaald gezien de techniek veel te veel... Verder is het, net wat je zegt, een persoonlijke kwestie. Rob
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...