Ga naar inhoud

uitleg voor de leek? DVD naar AVI


Aanbevolen berichten

Dag! Ik heb met DVD_Decrypter een dvd op mn pc gezet. Nu wil ik graag de aangemaakte map VIDEO_TS met alle bestanden daarin omzetten naar AVI. Ik heb diverse programma's gedownload, de een nog onduidelijker dan de ander. Wie helpt? Bestaat er niet 1 programmaatje waarik een al op de harde schijf gezette DVD in 1x omzet naar een AVI-bestand? Dank alvast! ESther
Link naar reactie
Een programma dat het in één keer kan, kan ik zo een twee drie niet noemen. Probeer het eens met het veelgebruikte VirtualDub, in de MOD uitvoering, of met de voor MPEG-2 geschikt gemaakte versie van het origineel. (Even zoeken via het internet naar een download mogelijkheid a.u.b.) Hiermee kun je de .vob bestanden zeker omzetten naar een .avi, met de gewenste compressie methodes voor video en audio, waarna je ze ook met VDub aan elkaar kunt zetten tot één .avi bestand. Veel plezier.
Link naar reactie
Eentje uit de oude doos: FlaskMPEG Je hebt er wel wat plugins(thundermism of dvdmism) bij nodig om het echt comfortabel aan de praat te krijgen(de nieuwe versie0.6) maar het werkt verder wel OK. De oudere 0.594 heeft geen plugins nodig en leest een dvd structuur zo maar is niet zo stabiel, heeft wat bedieningsproblemen en heeft soms ook problemen met de subs. oh, ik zie dat er een nog nieuwere was 0.78.39 http://www.flaskmpeg.net/ Mocht je de plugins nodig hebben dan heb ik ze nog wel, ergens....
Link naar reactie
Zelf gebruik ik Davideo 3 Er is ook een versie 4 maar die heeft beperkingen. Met Davideo leg je een DVD in het laadje en je kan een AVI maken in DivX, XviD eventueel afhankelijk van de CD waar het op moet. Of in super video CD etc. Je kiest ook in welke taal je de film wil hebben. Werkt geweldig. Misschien kan je er nog aankomen. Jack Marotick
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...