Ga naar inhoud

+ en - kanalen bij Power Cinema


Aanbevolen berichten

Ik heb de Club3d Zapp TV 1100 tv kaart. Deze kaart doet het erg goed en de kwaliteit is onovertroffen, maar.... De kaart vindt niet alle tv kanalen met het mee geleverde Power Cinema. Nu heb ik hele frequentie tabellen gevonden in het Windows register en er is zelfs een lijst van Dutch Casema met alle frequenties die de kabelboeren hier gebruiken. Met Power Cinema kan je alleen de kanalen scannen en die loopt een andere lijst af zodat je niet de plus en min kanalen hebt. Nu heb ik een kleine aanpassing gemaakt op het register en die voegt de volgende frequenties toe. 849,25 (68+) - 708,25 (51-) - 737,25 (54+) - 840,25 (67+) - 793,25 (61+) 784,25 (60+) - 681,25 (47+) en 540,25 (30-) De patch is op te halen vanaf; http://home.hccnet.nl/Marotick/Zapp1100Casema.zip Als je de ingepakte reg file hernoemt naar .txt dan kan je zien wat er toegevoegd wordt. Het kan ook anders; Power Cinema leest eerst de subsleutel [TS0-1]uit op de plaats; [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\TV System Services\TVAutoTune\TS0-1] Frequenties daarin geplaatst, worden door PC als eerste uitgelezen bij de scan. De andere subsleutels van tvautotune bevatten verschillende frequentielijsten. Die van Casema is TS31004-1. Als deze hernoemd wordt naar TS0-1 dan leest PC deze uit en heb je al die kanalen (een eventuele al bestaande TS0-1 verwijderen) TS31006-1 is UPC amsterdam Jack Marotick
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...