Ga naar inhoud

NEC DVD 3540 brander brandt niet met NERO


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Onlangs heb ik door de firma NORROD een NEC DVD 3540a brander laten installeren. Ik had al een Plextor CD-brander 48/24/48a brander. Die zit er nog in. Als ik nu een lege DVD in de NEC stop, loopt Windows XP home compleet vast. Ik heb NERO geïnstalleerd, dat bij de NEC is meegeleverd Hetzelfde gebeurt als ik een DVD afspeel met Power DVD upgrade 6. Wat kan daarvan de oorzaak zijn? Windows XP heb ik door NORROD opnieuw schoon laten installeren. NORROD heeft ook al een test met een andere NEC uitgevoerd; die gaf hetzelfde resultaat Op het secundair IDE-kanaal staan bij geavanceerde instellingen beide spelers niet vermeld. Dat zou wel zo moeten zijn volgens de helpdesk van NORROD. Heeft iemand suggesties om dit probleem op te lossen. Alvast bedankt! Henk
Link naar reactie
[quote:9b45de972f="taco78"][quote:9b45de972f="crossroad1950"][quote:9b45de972f="gerben"]Schakel de ingebouwde brandsoftware van windows xp eens uit (IMAPI cd burning COM service).[/quote:9b45de972f]ach , vertel effe waar je dat moet zoeken[/quote:9b45de972f] Start > uitvoeren > services.msc[/quote:9b45de972f]ok bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...