Ga naar inhoud

iemand al ervaringen met DVB-T


Aanbevolen berichten

De laatste tijd zie ik veel TV kaarten die geschikt zijn voor digitale ontvangst de zg DVB-T , bijv. http://www.club-3d.nl/productshow_zaptv.php?ordercode=ZAP-TV2100&show=&p= Is daar al wat mee te ontvangen? en is zo'n kaart ook geschikt voor het digitale aanbod van kabel of PTT telecom? Ik heb ook eens gelezen dat alleen Nederland 2 op die manier te ontvangen is. Heeft iemand al ervaring? Jack Marotick
Link naar reactie
DVB-T is terrestrial ontvangst= door de lucht. Je kunt er om te beginnen dus al geen digitale kabel op aan sluiten. Wat dan wel? : Digitenne , digitale tv door de lucht welke je ontvangt op een kleine (kamer) antenne. Digitenne is kwalitatief niet zo goed als schotel of digikabel en is versleuteld met een smartcard. De ontvanger zal dus een smartcard slot nodig hebben anders kun je er niets mee. KPN tv is (dacht ik ) hetzelfde als digitenne.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:2562d3d229="rwilligen"]DVB-T is terrestrial ontvangst= door de lucht. Je kunt er om te beginnen dus al geen digitale kabel op aan sluiten. Wat dan wel? : Digitenne , digitale tv door de lucht welke je ontvangt op een kleine (kamer) antenne. Digitenne is kwalitatief niet zo goed als schotel of digikabel en is versleuteld met een smartcard. De ontvanger zal dus een smartcard slot nodig hebben anders kun je er niets mee. KPN tv is (dacht ik ) hetzelfde als digitenne.[/quote:2562d3d229] Je kan dus cappen met digitenne en met een kaart met DVB-T als ik het goed begrijp??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...