Ga naar inhoud

DVDspeler doet alles behalve dvd's afspelen. Help!


Aanbevolen berichten

Ik had een dvdspeler. Deze speler speelde cdroms, audiocd's, behalve dvd's. Op het moment dat ik er een dvd in deed startte het programma windvd ( heb het ook geprobeerd met andere software). Echter het programma sluit na korte tijd weer af zonder iets van de dvd te hebben bekeken. Ik dacht dus dat de dvd speler stuk was, dus heb ik vandaag een nieuwe dvd speler en rewriter gekocht. Echter weer gebeurt precies hetzelfde. Ik heb de nieuwste firmware gedownload. Niks helpt. Ik weet het niet meer. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Link naar reactie
Hier herken ik een probleem in dat ik ook ooit onder handen heb gehad. De film werd getoond voor een aantal seconden waarna het weer afsloot. Uiteindelijk bleek dit te liggen aan het feit dat de hardwareversnelling van de videokaart niet voluit stond. Waardoor dit zomaar het geval kon zijn weet ik niet maar het was zo. Je zou dit dus na kunnen kijken in de beeldschermeigenschappen. Volgens mij geld dit alleen als je problemen hebt met volledig scherm weergave.
Link naar reactie
De foutmelding luidt: In wmplayer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. Daarna kan ik de inhoud van dit foutenrapport weergeven. Er staat dan Handtekening van fout AppName:wmplayer.exe AppVer: 10.0.0.3802 ModName: ivaudio.ax ModVer: 1.0.0.1 Offset: 000118dd Als ik dan klik op technische gegevens van dit foutenrapport bekijken, klik krijg ik een hele lange lijst met cijfers en leytters te zien. Deze lijst kan ik niet kopieren. Het is een foutmeldingsrapport die je dan kunt sturen naar microsoft. Ik wordt hier niks wijzer van. Nog steeds help!
Link naar reactie
Nou, een andere installeren hoeft nou ook niet meteen Je gebruikt windvd en deze heeft als audiodecoder het bestand ivaudio.ax Er is iets wat kennelijk de audio decoder dwars zit. De ervaring leert dat het meestal zogeheten "codec-packs" zijn die rottigheid veroorzaken. Een codec pack is een verzameling van afspeel video en audio codecs, op diverse websites wordt bij afspeel problemen vaak al heel snel gezegd " oh, je moet gewoon codecpack XX installeren" en dan zijn al je problemen opgelost. terwijl meestal bij de installatie van een codecpack de rottigheid begint....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...