Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

howdy, ik zit er over te denken om volgende maand een sound systeempje aan te schaffen. ik zit alleen te twijfelen of ik het wireless wil hebben of niet? de 2 systemen waartussen ik twijfel zijn: Logitec Z-5500 Digitaal 5.1 505 WAT. RMS en Logitec Z-5450 Wireless 315 WAT RMS. die wireless is ongeveer 80 euro duurder. maar ik betwijfel of wireless wel zo goed is? is er iemand die er ervaring mee heeft?
Link naar reactie
Logitech maakt gebruik van de draadloze reciever/speakers van philips. Nu is het zo dat het wel redelijke kwaliteit is alleen een nadeel is dat af en toe je speakers (achter) gaan ruizen. Dit kan komen door apparaten die het signaal e.d. verstoren, dus je moet zelf kiezen ik vind het die 80 euro in iedengeval niet waard.
Link naar reactie
[quote:34c8e28304="Joddi"]Je moet niet denken een setje met meer WAT heeft ook better is of harder kan. Ik wis niet dat er een z5500 was met 505wat en 315wat of is die 315wat een ander setje???[/quote:34c8e28304] Logitech Z-5500 Digital 5.1 33 Hz - 20 kHz 505 watt RMS € 299 Logitech Z-5450 5.1 35 Hz - 20 kHz 315 watt RMS € 224 Logitech Z-5450 Wireless 5.1 35 Hz - 20 kHz 315 watt RMS € 378 tussen deze drie gaat het dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...