Ga naar inhoud

(On)hebbelijkheden programma: Muziek-dvd naar audio-cd


Aanbevolen berichten

Koop dus dit stukje software van Easy Computing en stuit op het volgende: Wat zeer goed gaat is van mijn eigen CD's MP3 voor in de auto maken. Wat dus meestal niet gaat is kopieren vanaf DVD's. Zo kocht ik een jaar geleden DVD-box van live-Aid 1985 en dacht met deze software wat nummers van deze DVD op MP3 te kunnen omzetten. Nou mooi niet dus. Leuke melding dat het kopieren niet is toegestaan and that's it. Nu heb ik er begrip voor dat niet alles klakkeloos gekopieerd mag/kan worden, maar ik zou toch wel graag voor eigen gebruik mijn zelfgekochte spul kunnen kopieren. Wie heeft een tip. De enige manier die ik zelf weet is opname maken op tapedeck via audiouitgang versterker en dat weer invoeren naar de computer enz. Maar zo gestoord ben ik nog niet :D
Link naar reactie
[quote:576e199ecd="amira"]laat [b:576e199ecd]any DVD[/b:576e199ecd] maar op de achtergrond draaien :wink:[/quote:576e199ecd] Kost dus weer geld! Is er iets dergelijks in freeware?? Ik ben niet roomser dan de Paus maar ik gebruik liever geen crack. Ik zag een Probeerversie van 21 dagen van any DVD. In geval van nood probeer ik die als hij tenmisnste compleet werkt of voor zover ik dat ding nodig heb.
Link naar reactie
[quote:3881ddc0bf="amira"]oh.. gratis dan word et [url=http://www.soft32.com/download_75587.html]dvdschrink[/url][/quote:3881ddc0bf] Bedankt: Ik heb alleen van andere site gedownload t.w.: http://www.extradvd.nl/html/dvdshrink.htm Opgegeven site is blijkbaar niet meer okselfris. Als het doet wat wordt beloofd moet ik die paar dvd er mee "te lijf" kunnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...