Ga naar inhoud

ondertiteling divx in film 'plakken'?


Aanbevolen berichten

[quote:49beff626e="ric0209"]Wat maakt dat uit.. Ja hoor ze bestaan dus zoek maar goed.[/quote:49beff626e]Ja ik weet dat ze bestaan want ik heb er zelf 3 (KiSS DP-1000, Yamada DVX-6600 en Cyberhome CH-DVD401). :lol: Die vraag stelde ik omdat de ene DivX-speler wat makkelijker ondertitels afspeelt dan de andere. Het heeft meer zin om eerst ff te kijken in de handleiding/specs van de desbetreffende speler HOE precies die ondersteuning voor ondertitels is, i.p.v. gewoon maar .SRT ondertitels erbij te fikken, toch? :wink:
Link naar reactie
[quote:704f7e96a2="ric0209"]Maargoed het merk is Cyberhome, zo een "el-cheapo" ding van de Mediamarkt... Maar hij doet ut goed :)[/quote:704f7e96a2]Ja, het lullige is dat ik dat ding helemaal niet gekocht had voor de ondertitel-ondersteuning, want er staat ook helemaal niks over in de specs ... dus toen ik er een DivX-film in stopte, verbazing alom dat ie meteen de meegebrande .SRT ondertitels meenam! Dus zoals rwilligen al zei, .SRT ondertitel dezelfde bestandsnaam meegeven als het .AVI filmbestand en beide bestanden in dezelfde directory op een CD-R of DVD-R branden: Fillumpie.(2005).DVDRiP.XViD.CD1.avi Fillumpie.(2005).DVDRiP.XViD.CD1.srt Fillumpie.(2005).DVDRiP.XViD.CD2.avi Fillumpie.(2005).DVDRiP.XViD.CD2.srt Bestandsnaam hoeft dus niet beperkt te worden tot 19 karakters zoals bijv. bij de Yamada DVX-6600.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...