Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:d1fd3b4347="Criminal"]Ik heb de ASUS k8v SE deluxe[/quote:d1fd3b4347] [quote:d1fd3b4347]6 Channel Audio The K8V SE Deluxe uses an onboard Audio CODEC that lets you enjoy high-quality 6-channel audio without having to buy advanced sound cards.[/quote:d1fd3b4347] Moet er toch wel zitten... [img:d1fd3b4347]http://www.unitycorp.co.jp/images/im-products/im-s754/im-k8v/k8v_deluxe_big.jpg[/img:d1fd3b4347]
Link naar reactie
dan lullen ze lekker op de doos, of je hebt niet het juiste MOBO gekregen. Ik heb hier precies dezelfde: ASUS K8V SE Deluxe. Daar zit inderdaad onboard geluid op, maar GEEN (bij mij dan) onboard 5.1 Alleen zo'n groene line-out, een line in en nog een dacht ik. Maar geen 2.1 of 5.1. Ik heb trouwens wel een 2.1 setje erop aangesloten, maar dat is alleen met de normale groene uitgang. Edit: Ik denk dat er een chip op zit met 5.1 ondersteuning. Er zit inderdaad een (zoals je kan zien op het plaatje) line-out (groen) op, en een microfoon(roze), en een line in(blauw).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...