Ga naar inhoud

Geen geluid meer na gebruik hoofdtelefoon


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik heb het volgende probleem: Ik heb een Dell Dimension 8300 voorzien van een Soundblaster Audigy 2 geluidskaart en aan de voorzijde van mijn kast heb ik, naast 2 USB poorten, een hoofdtelefooningang. Na aankoop van een hoofdtelefoon heb ik deze gebruikt en aangesloten op de hoofdtelefoon ingang aan de voorzijde van mijn PC. Mooi geluidje. De instellingen van de geluidskaart sprongen bij het aansluiten van de hoofdtelefoon automatisch over naar de hoofdtelefoon. Ik wilde echter weer hardop van mijn geluid genieten in mijn kamer dus haalde ik de hoofdtelefoon er uit. Ik zag dat de geluidskaartinstellingen terug sprongen naar 5.1 surround-systeem maar ik hoor tot op heden geen geluid. Ik ben alle instellingen nagelopen, heb de windows XP pro probleemoplosser doorgelopen, heb de driver voor de geluidskaart opnieuw geinstalleerd, heb het apparaatbeheer nagekeken op conflicten, maar niets mocht baten, met als resultaat dat ik alleen via de hoofdtelefoonaansluiting aan de voorzijde kan genieten van geluid. In de Human interface devices heb ik een aantal apparaten uitgeschakeld, en vervolgens weer ingeschakeld (moest ivm een game). Ik verbeeld me dat daar ook iets mist na het inschakelen. Kan het daar iets mee te maken hebben? Ik hoop dat jullie mij aan een oplossing kunnen helpen. Alvast bedankt!
Link naar reactie
Nou, de oplossing is gevonden. Ik wilde het bericht weer verwijderen, maar dat mag ik niet (???), vandaar deze reply. U mag nieuwe onderwerpen plaatsen U mag reacties plaatsen U mag uw berichten bewerken [b:a98ee235e2]U mag uw berichten niet verwijderen[/b:a98ee235e2] U mag stemmen in polls De oplossing zat m in het feit dat er op een of andere manier een vinkje was blijven staan voor 'alleen digitale uitvoer'. Daar kon mijn 5.1 setje niet mee overweg. Hoe het vinkje er is gekomen weet ik niet, maar hij is nu weer weg!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...