Ga naar inhoud

Targa Divx player


Aanbevolen berichten

Even ter info: Bij Lidl is nu een Targa Divx speler tekoop: http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20050912.p.DVD-speler_met_card_reader , alleen in het zuidwesten van het land. Speelt ook Divx 3.x en Xvid.Ik heb hem gister opgehaald in Leiden, werkt perfect, en maar 70 Euro! [color=darkred:0de99f3a55]afgesplitst [gh][/color:0de99f3a55]
Link naar reactie
Mag ook wel....bijna [u:22c2c7eb5c][b:22c2c7eb5c]2 JAAR[/b:22c2c7eb5c][/u:22c2c7eb5c] na de eerste post in dit onderwerp :) Maar toch bedankt voor het melden van en leuk koopje ;) Wat heb je in de tussentijd gebruik? Ik heb inmiddels een KiSS DP-558 aangeschaft. Werkt niet vlekkeloos, maar ik zou hem toch niet meer willen missen (vooral omdat ik er ook mee kan opnemen) :) Als 'gewone' PC heb ik nogsteeds een Shuttle. Bevalt me ook uitstekend.
Link naar reactie
:D Ik hergebruik graag dingen, maar blijkbaar heb ik als dank een eigen thread gekregen :lol: Een vriend van me had wat kabels gemaakt, waardoor ik door een schakelaartje om te halen kon wisselen tussen DVD/VCR of PC. Wel handig. Daarna ben ik verhuist, en had ik een kleine (studenten) kamer, waardoor ik alles op mijn monitor bekeek, maar films etc kijken is toch wel prettiger op een tv vind ik. Plus: het nieuwe apparaat verbruikt een stuk minder stroom dan een PC natuurlijk (12W in gebruik). Beetje apart alleen dat 'ie alleen in het zuidwesten te verkrijgen is...
Link naar reactie
Bij mij wel. Ik zet ze erop in srt formaat. De letters zijn redelijk klein (maar goed te lezen), en niet aan te passen qua grootte. Er komt wel netjes een grijs balkje als ondergrond. Ook bij .srt zijn de ondertitels ovgs uit te zetten. :) PS vergeet niet dat je bij Lidl alles binnen een maand terug kan brengen, no questions asked. Verder zit er 3 jaar garantie op, maar na die maand moet je Targa zelf benaderen (0900-), waarna je hem evt kan terugsturen. Wel een nadeel... PS2, hier staat wat meer info (ook over de sub ondersteuning) http://forum.doom9.org/showthread.php?t=98228
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...