Ga naar inhoud

Nieuwe dvd-recorder: advies gevraagd


Aanbevolen berichten

Hallo, We willen een dvd-recorder kopen voor bij de tv(breedbeeld). Zouden jullie kunnen zeggen welke we het best kunnen nemen.. en wat goede merken zijn? waar we het best kunnen kopen enz. Eisen die ik stel aan de dvd-recorder: -Moet ingebouwde hard disk hebben 80gb(?) -Moet lang meegaan, goede kwalitiet -Niet lawaaiig zijn -Budget is er neit egt, maar we gaan geen te gekke bedragen uitgeven. Bijvoorbaat dan kvoor jullie tips.. Btw ik hoor goede berichten over pioneer apparatuur, wat denken jullie?
Link naar reactie
een beetje rondkijken en wat zoeken op het forum kan geen kwaad, een regel lager staat nota bene een topic voor advies bij aanschaf van een DVD-recorder. Het wordt dus een DVD HDD recorder, met minimaal 80GB HDD van goede kwaliteit. Zoals je in dat andere topic kan lezen is Panasonic een heel goed merk, pioneer en JVC ook, maar ik zou voor Panasonic gaan. Geen budget, maar niet al te gekke bedragen is niet echt concreet, zeg wel wat je maximaal wil uitgeven. De Panasonic DMR-EH60 vind ik zelf een mooie, is nog vrij nieuw, kost rond de €700.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...