Ga naar inhoud

Synchroniseren iTunes


Aanbevolen berichten

Ik hoor zo vaak dat er nare dingen gebeuren door dat synchroniseer gedoe van iTunes: Bijvoorbeeld computer crasht, of iemand maakt de playlist in iTunes leeg. Wordt vervolgens de iPod aangesloten -> Begint-ie gelijk te synchroniseren en weg muziek!!! Dat is toch bagger??? Als ik op reis ben, neem mijn iPod mee. Kom bij een computer die niet van mij is, en wil vervolgens muziek er aan toevoegen... Ik sluit het apparaat aan op een computer: gaat-ie weer synchroniseren, weer alles weg... Lekker handig. Met andere woorden: is het mogelijk om de iPod als mp3-speler te gebruiken zonder dat misselijke iTunes? Kun je gewoon je eigen map-structuur naar het apparaat slepen en vervolgens de muziek afspelen? Zoals elke andere normale plug'n'play mp3-speler dat eigenlijk doet. Kun je muziek die op de iPod staat meenemen en op een andere computer zetten om daar af te spelen? Volgens mij kan dit allemaal niet met de iPod, en wel met andere mp3-spelers die geen software nodig hebben om te functioneren. Klopt dit? [color=darkred:cdc98b3f9e]afgesplitst [gh][/color:cdc98b3f9e]
Link naar reactie
NoepZor: wat houdt dat in als je in iTunes aangeeft dat je zelf je collectie beheert? Wordt er dan niet meer gesynchroniseerd? Dat zou cool zijn. Overigens heb ik nou nog steeds van niemand gehoord of het ook mogelijk is om mp3s van de iPod op een andere PC te krijgen. Ook niet van mensen die er eentje hebben. Heel vreemd. Blijkbaar ben ik de enige die me daar druk over maakt haha :D Inderdaad, ik vind de software niet deugen om eerder genoemde redenen. De iPod is het probleem niet :-? Ik heb een klein mp3-spelertje met 256Mb flash geheugen, maar die is super irritant. Bij shuffelen onthoudt het apparaat niet welke nummers hij al gespeeld heeft, waardoor je steeds dezelfde krijgt. Als ik een heel album wil afspelen, gebeurt dat in de volgorde waarin de bestanden op het apparaat zijn gezet (dus de volgorde in de FAT), en niet op alfabet (ik heb ze altijd genummerd). De knopjes zijn ongelofelijk gammel en de navigatie structuur is zeeeeer vaag. Ik heb wel eens een iPod in mijn handen gehad en daarop gaat alles allemaal zo soepel, zo gemakkelijk! Die interface en dat clickwheel zijn echt een uitvinding! Het enige nadeel is dus het bestanden gedoe. Om muziek op mijn flashplayertje te zetten kan ik gewoon een complete map-structuur erop slepen en dan kan ik alles afspelen en terugvinden. Ik wil daar gewoon geen extra software voor nodig hebben! Al die onzin. Dat kost alleen maar tijd en geeft alleen maar proberen... Tja als er iemand een suggestie heeft voor een andere mooie kleine mp3 speler met plusminus 4 Gb of veel meer (hd mp3 player), dan hoor ik het graag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...