Ga naar inhoud

bluetooth headset op pc aansluiten?


Aanbevolen berichten

Het is gelukt!! Over dit onderwerp vond ik nog wat belangrijke informatie die misschien handig is voor anderen die hier ook mee aan de gang gaan. Het windows stuurprogramma wordt met voorrang gebruikt en ondersteund géén headsets. Doe daarom het volgende: Ga naar het bleutooth apparaat beheer, er staan (bij mij) 2 stuurprogramma's. Schakel het microsoft stuurprogramma uit! (niet verwijderen, alleen uitschakelen. Kies bij het 2e stuur programma bijwerken en kies hier van je adapter software cd: btwusb.inf Herstarten (?) ik weet niet of dit persee moet maar heb het wel gedaan. Installeer met de software die je bij je bluetooth adapter hebt gekregen de juiste stuurprogramma's (in ieder geval die voor headsets) Nu kun je je headset gebruiken
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Ik heb nu precies hetzelfde gedaan zoals de post hierboven beschreef, dit zou dus moeten werken.. Maar op dit moment gaat het indicatie lampje van mijn Qtrek (...) USB Adapter uit, en werkt het niet meer. Het indicatie lampje brand meteen als je er de standaard M$ drivers voor gebruikt. Ik heb nu al diverse manieren gebruikt, maar geen van allen werkt, Heeft iemand een idee? R.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...