Ga naar inhoud

[hdd dvd recorder]Panasonic, pioneer, jvc of toch maar...»


Aanbevolen berichten

dat gebeurd me wel vaker in het Multimedia en ook in het Videobewerkings forum. Ik heb het toevallig ff opgezocht, van de 27 topics in het multimediaforum waar ik in gepost heb is er in 9 gevallen geen post meer gemaakt door de TS, alleen de startpost. Daarom vraag ik soms ook gewoon om een reactie, want ik wil altijd weten of het probleem wel of niet is opgelost, en het is hier ook wel standaard dat je dat soort dingen ff laat weten.
Link naar reactie
[img:8cecfcf05c]http://www.elektro.be/images/Reports/sonyrdr-hx910.jpg[/img:8cecfcf05c] 160 en 250 gigabyte De twee interessantste toestellen zijn de dvd-recorders met een harde schijf. Zo biedt de 250 gigabyte harde schijf van de RDR-HX910 plaats voor maximum 428 uur video-opnames. Bij de RDR-HX710 (160GB) is dat maximaal 269 uur. Naast het opnemen en afspelen op de formaten dvd-r/rw en dvd+r/rw, kunnen beide recorders ook opnemen en afspelen van double layer dvd's (van het formaat dvd+r). Deze schijfjes hebben een capaciteit van 8,5 gigabyte, goed voor maximum 14 uur aan opnames. Uiteraard zijn ook mp3- en jpeg-bestanden op een cd afspeelbaar. HQ+ modus: betere beeldkwaliteit van dvd Beide apparaten bieden de mogelijkheid om in de HQ+ videomodus op te nemen. In de HQ+ modus, die met een bitratio van 15 Mbps voor een betere beeldkwaliteit zorgt dan dvd-video's, biedt de HX910 plaats aan 34 uur videobeelden; de HX710 ongeveer 21 uur. Met de 64x high-speed dubbingfunctie kan je één uur aan opnames vanaf de harde schijf kopiëren naar een dvd in minder dan één minuut (SEP modus, 8x –RW disc VR modus). De twee dvd-recorders beschikken ook over het driedelige D-Matrix Noise Reduction systeem, dat voor een betere compressie en minder ruis zorgt. Het bestaat uit BNR (Block Noise Reduction), FNR (Frame Noise Reduction) en MNR (Mosquito Noise Reduction). Live-tv pauzefunctie Een voordeel van de dvd-recorders met harde schijf is dat een functie zoals het pauzeren van live-televisie vaak aanwezig is. Gewoon even een knopje indrukken, en de recorder bevriest het televisiebeeld en begint de lopende beelden op de harde schijf op te nemen. Met een tweede druk op de knop kan je de uitzending hervatten vanaf het punt waar je gestopt bent met kijken Beknopt relaas: Na een weekend met deze sublieme HDD - DVD recorder kan ik melden dat het apparaat mij ten zeerste bevalt, een zeer goede opnamekwailteit met een gebruiksvriendelijke interface die men snel in de vingers heeft, plus meer dan behoorlijke edit mogelijkheden met een snelle verwerking en branden van de DVD's die er op mijn JVC en Targa spelers er gelikt uitzien belooft voor de toekomst veel goeds. In ieder geval een toppertje van sony.
Link naar reactie
@ pceetje, misschien is het handig om ff het hele topic nog eens goed door te lezen, zo stond er dat de TS geen sony of philips meer wou. En ook kon je zien dat de TS alleen de startpost heeft gepost en daarna niet meer, ik denk dus niet dat het zin heeft om hier verder te gaan. Ik denk dat als de TS info wil hij uit dit topic al genoeg heeft kunnen halen, en er zijn ook nog andere topics waar eventueel interessante dingen in staan. Het lijkt mij handig, vooral om onnodige discussie zonder deelname van de TS vermijden, om gewoon een slotje op dit topic te gooien. De TS kan hier genoeg info vinden, en als de TS problemen heeft met een slotje had hij maar beter dit topic in de gaten moeten houden en af en toe ook iets posten, om in ieder geval te laten weten dat dit topic niet dood is. Ik zeg dus: een slotje hierop!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...