Ga naar inhoud

Geluid door subwoofer


Aanbevolen berichten

ik heb een simpele 5.1 geluids kaart van creative en met het programma wat daar bij zit (Creative Surround Mixer) kan ik bassomleiding inschakelen en dan de crossover frequentie kiezen (tussen de 10 en de 200 Hz). misschien heb jij ook zo'n optie om de crossover frequentie in te stellen dan kan je het zelf kiezen. die van mij staat nu btw. op 127 Hz. grtz, marc
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ik zou doen wat Interficior zei, ik heb het zelf mogen horen, en het werkt perfect. Je kan met de kX drivers een hele hoop instellen, waaronder de crossover frequentie. De SB live retail is voor ongeveer €40 wel te krijgen. Ook ben ik van mening dat met die SB live alles beter wordt, want ik ben van mening dat Trust nou niet bepaald de beste spullen maakt (maw ik vind het troep), hoe dan ook ka jij er nog steeds heel tevreden mee zijn, ik zou het niet kopen, ik zou (in jou situatie) eerder doen wat Interficior zei. Je kan natuurlijk wachten op nog andere reacties, maar over het algemeen zijn drivers en programma's van het soort dat sound aandroeg type of in ieder geval merk gebonden. Je kan ze dus niet voor elke geluidskaart gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...