Ga naar inhoud

Hoe maak ik film kleiner


Aanbevolen berichten

Dat hangt van het soort film af.... je zult wat meer info moeten geven wat inhoud dat je je enigszins zal moeten verdiepen in de materie.... In het videoforum is een faq die uitlegt wat video is. Als je weet wat je video is(soort,type-compressie, resolutie,audio?) kun je dat hier posten dan heeft iemand alhier vast wel een antwoord op je vraag...
Link naar reactie
Het spijt me, ik begrijp niet wat je nu wilt. Als ik de moeite neem om een antwoord te geven van meerdere zinnen lang dan zou je miz toch wel iets meer aandacht en moeite in jouw antwoord kunnen stoppen dan het typen van 5 woorden waarvan er ook nog 1 fout geschreven is. Als je tenminste wilt dat ik je help..... Het idee achter dit forum is dat in eerste instantie de vraagsteller zoveel mogelijk zelf uitzoekt en pas als ie niet meer verder komt dan stelt ie hier zijn vraag en dan wel op een dusdanige manier dat de andere lezers het kunnen begrijpen en er eventueel een antwoord op kunnen geven. Duidelijkheid en zelf wat moeite er voor doen helpt jou met het oplossen van je vraag. Wat jij nu vraagt is het volgende: Ik heb een doos van 10 kilo, die wil ik kleiner maken, hoe doe ik dat? [edit] Nog ter aanvulling: Niet iedereen is even goed in het schrijven of typen en soms kan daar zelfs een reden voor zijn zoals bv dislexie of je hebt een buitenlandse achtergrond maar er zijn ook gewoon mensen die er niet zo goed in zijn. Mocht dat bij jouw het geval zijn dan loont het wellicht de moeite om VOORdat je naar dit forum gaat eerst even op een papiertje op te schrijven wat je wilt vragen en dit eerst even zelf goed te lezen, of wellicht even iemand anders te vragen. Zo voorkom je onduidelijkheid en bovendien wordt je probleem sneller opgelost.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...