Ga naar inhoud

Bestaat een "USB splitter"?


Aanbevolen berichten

Ik heb een extern TV-kaart dia via een usb-kabel de signaal naar mijn computer stuur. De computer van mijn dochter staat vlak naast die van mij, nu wil zij ook haar eigen TV op haar pc. Ik zat te denken dat ik misschien mij signaal met haar kan delen via een "USB splitter"? Je weet wel, 1 extern tv-kaart voor 2 computers (lekker goedkoop). Maar ik weet niet of zo'n ding bestaat en of wat ik wil mogelijk is. Graag jullie mening hierover.
Link naar reactie
[quote:80990ec6a6="Comp-Freak"][quote:80990ec6a6="Double-X"]Wel dat 2 computers een bijv. via een USB-Switch een printer kunnen delen. Maar een tv-signaal ?? :-?[/quote:80990ec6a6]Opzich is het geen tv signaal, maar puur gewoon de usb aansluiting naar de externe tv kaart. Komt dus op het zelfde neer als een printer, alleen wat andere functie uiteindelijk.[/quote:80990ec6a6] Dat begrijp ik wel, maar bij die USB-Switch voor printer, moet op elke computer de Printer geinstalleerd zijn (niet als P&P) Het is niet echt een TV-TV signaal maar een TV-Signaal dat de software op je computer het uit kan lezen....
Link naar reactie
[quote:6fe8060e4c="tinus89"]theoretisch zou het dan moeten werken maar k weet het niet zeker, zal je toch gewoon moeten testen.[/quote:6fe8060e4c] Dta lijkt me niet, dan zou je dus via het netwerk tv moeten kunnen kijken? Nog nooit van gehoort. Bestaat er geen kastje waarmee je switcht van kanaal 1 naar 2 en andersom, net zoals voor een monitor en een tobo+muis, mocht je 2 pc's hebben en 1 monitor, muis, toetsenbord?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...